Jestem amatorką, a nie krytykiem literackim. Moje recenzje/opinie nie są profesjonalne. Piszę, bo to lubię, więc jeśli szukacie jakiejś obiektywnej, "mądrej" opinii to raczej zły adres. Od książek nie wymagam zbyt wiele, czytam głównie obyczajówki i "czytadła", czasem thrillery czy kryminały oraz sporo literatury dla dzieci. Czytanie sprawia mi przyjemność, więc zdecydowana większość recenzji jest tutaj pozytywna - książki wybieram po opisie z tyłu książki, więc wiem na co się "porywam" :)

środa, 5 marca 2014

Stosik lutowy

Znowu z opóźnieniem, ale jest.
Mój śliczny, kolorowy i zróżnicowany tematycznie 
stosik nowych książek,
które przybyły do mnie w lutym.


      Książki pochodzą z Wielkiej Wymiany Książkowej w Zabrzu, zakupów własnych, od Wydawnictwa - egzemplarze recenzenckie i wygrana u Miłośniczki Książek - przez pomyłkę Wydawnictwa wysłana dwa razy :))))
  1. Michael Ende "Momo" od Wydawnictwa ZNAK
  2. Holly Webb "Dzielny Fryderyk" od Wydawnictwa ZNAK
  3. Holly Webb "Teodor rusza z pomocą" od Wydawnictwa ZNAK
  4. Holly Webb "Czekoladowy piesek" od Wydawnictwa ZNAK
  5. Holly Webb "Kotek Pingwin" od Wydawnictwa ZNAK
  6. Holly Webb "Szukając misia"  od Wydawnictwa ZNAK
  7. Irene Spencer "Żona Mormona" - zakup własny (prenumerata serii "Historie Prawdziwe")
  8. Cathy Glass "Nie płacz, kochanie" - zakup własny (prenumerata serii "Historie Prawdziwe")
  9. Kathy Harrison "Walka o Daisy" - zakup własny (prenumerata serii "Historie Prawdziwe")
  10. Robert Galbraith "Wołanie kukułki" - wygrana u Miłośniczki Książek - ten egzemplarz wkrótce trafi do jednego z czytelników bloga :) - myślę nad pytaniem :p
  11. Robert Galbraith "Wołanie kukułki" - wygrana u Miłośniczki Książek
  12. Erica Spindler "Krwawe wino"  - zakup własny w Księgarni Victoria
  13. Susan Wiggs "Pensjonat nad Wierzbowym Jeziorem"   - zakup własny w Księgarni Victoria
  14. Gabrielle Zevin "Gdzie indziej"  - zakup własny w Księgarni Victoria
  15. Iwona Banach "Szczęśliwy pech" - wynik wymiany
  16. J. K. Rowling "Trafny wybór"  - wynik wymiany
  17. Fern Michaels "Okrutne oskarżenie"  - zakup własny w Księgarni Victoria
  18. Zośka Papużanka "Szopka"  - wynik wymiany
  19. Denise Kiernan "Dziewczyny atomowe"  - wynik wymiany
Już niedługo konkurs!
Kto nie ma jeszcze swojego egzemplarza "Wołania kukułki"
koniecznie musi być czujny :)
Zapraszam!

P.S. Straciłam nadzieję, że wyjdę z  zaległości z recenzjami :(
Mam ponad 10 zaległych postów z recenzjami, 
a nie przy wszystkich książkach robiłam notatki :(
Chyba zrobię sobie rozpiskę 
co, kiedy publikować 
 a w sobotę nadrobię treści i przygotuję jako posty robocze.

29 komentarzy:

  1. To się porobiło z "Wołaniem kukułki" :D Wydawnictwa jak widać bywają zakręcone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zakręcenie to ja lubię :)
      Napisałam do nich od razu i odpisali, że z dodatkową książką mogę zrobić co chcę. Myślę, że najuczciwiej będzie jak też zrobię konkurs :)

      Usuń
  2. Ale stos! Znam tylko "Szczęśliwy pech".Czekam na recenzje i oczywiście na konkurs. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego ja lubię czytać i opisywać książki po kolei i planować posty, żeby zaś nie zapomnieć.
    Czekam na konkurs, bo jestem ciekawa książki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że tylko ja mam zaległości w recenzjach - u mnie czeka 5 zaległych :(Trochę pomagają posty robocze.

    Mega kolorowo w Twoim stosie :) Hachette również mam - 15 tytułów, a ja jeszcze po żaden nie sięgnęłam ;) Ale za to jak pięknie prezentują się na półce.

    Przyjemnej lektury i czekam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To żałuj Kasiu żałuj świetne książki wydają.

      Usuń
  5. Ja też tak robię - siadam w sobotę, wszystko zapisuję jako kopie robocze i cały tydzień publikuje się bez mojej ingerencji:))
    Świetny stos- zazdroszczę wszystkiego do Znaku!:))
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik :) Widzę "Momo", chyba przeczytam niedługo bo mam swojego, a jestem ciekawa.
    Wydaje mi się, czy zmieniłaś czcionkę? Piszę z innego komputera i nie jestem pewna. Ale wygląda bardzo przyjaźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko ogromny, ale i bajecznie kolorowy ten twój stos! Aż miło popatrzeć:)
    Ciekawią mnie najbardziej "Dziewczyny atomowe". Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj!
    Chciałabym serdecznie zaprosić do udziału w moim autorskim czytelniczym wyzwaniu pt. KLUCZNIK.
    W skrócie - polega ono na czytaniu książek posiadających zaproponowane comiesięczne kluczniki, czyli hasła-klucze.
    Szczegóły tutaj: http://recenzjeami.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-czytelnicze-klucznik.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajkowy, kolorowy, kilka książek czytałam i powiem Ci, że śietne! "Okrutne oskarżenia" bardzo, bardzo świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stos. Nie martw się, ja również mam zaległości i to duże.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny stos! Rowling <3 Obiecuję być czujna :D
    A zaległościami się nie martw, nadrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka nr 8 świetna polecam całym sercem. Czekam na recenzje. Nie martw się nie jesteś sama jeśli chodzi o zaległości w recenzjach ja też mam trochę. Myślę, że rozpiska to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stos pięknych książek. Czekam na recenzję przede wszystkim "Trafnego wyboru". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne książki ;)
    Aż wstyd się przyznawać, ale "Trafny wybór" kupiłam niedługi po premierze i do tej pory leży nieprzeczytany.
    A konkursu będę wypatrywać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytałabym książkę J.K.Rowling i ,,Wołanie kukułki" :)
    Miłego czytania ! :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Madzik,ja takie stosy szybko muszę ukrywać przed swoim mężem :) A Twój ukochany, to akceptuje?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny ten Twój stosik, "Wołania kukułki" nie czytałam i nie mam, więc będę zaglądać :)

    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wołanie kukułki mam od dawna, ale jeszcze nie czytałam. Dziewczyny Atomowe polecam!
    Holly Webb dwie ze stosu czytałam i recenzje znasz :)
    Hachette nie prenumeruję więc nie mam a kilku książek z tego stosu Ci ogromnie zazdroszczę! :) i pewnie sama się domyślisz których ze względu an nasz podobny gust :)
    A o zaległościach to mi nie przypominaj. W lepszych czasach to czytałam, pisałam, ustawiałam posty i same się publikowały a ja czytałam i pisałam "na przyszłość". A teraz to mam - jak Wy - zaległości :( Na szczęście wszyscy rozumieją moją trudną sytuację. Mam 4 zaległe recenzje do napisania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję świetnego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  20. O "Wołaniu kukułki" marzę od kiedy się ukazała na rynku. Kocham Rowling we wszystkich wcieleniach! Będę się starać, żeby ją zdobyć, bardzo :)
    Gratuluję, piękne zdobycze. Z mojej strony polecam "Trafny wybór" i "Szopkę". Obie świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, pamiętasz wpis o "Głupim Jasiu"? Teraz mogę ci wspomnieć, że te moje słowa o książeczce były prowokacyjne, prześmiewcze i z przymrużeniem oka. Dziękuję za zdrową, PRAWIDŁOWĄ reakcję, pozdrawiam.

      Usuń
  21. Ale wielki! Czytałam jedynie " Trafny wybór", ale w twoim stosiku znalazłabym jeszcze co nie co dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, trzeba będzie się postarać podczas odpowiedzi na pytanie konkursowe, bo wszyscy już chyba czytali nową książkę Rowling. A ja nie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam tylko "Trafny wybór" i to była ciekawa lektura ;)
    Ciakawa jestem książki "Dziewczyny atomowe".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tytuły

1001 potwornych rzeczy do odnalezienia 5 sekund do io A jeśli ciernie... A między nami ocean... Adela Afryka Agnieszka opowiada bajkę Alicja Anielka Anioły powodzi Antek Apolejka i jej osiołek Apollo 11. O pierwszej podróży na Księżyc Aprilek Arcydzieła do kolorowania Atlas anatomiczny Australijczyk w Italii Awaria małżeńska Bajki od św. Mikołaja Baranek Bronek Basia i alergia Basia i podróż Basia i urodziny w muzeum Beki smarki pierdy czyli co się dzieje w moim ciele Beverly Hills Beverly Hills 90210 Bez przebaczenia Bliski Wschód Blondynka w Indiach Blondynka w Meksyku Bluszcz prowincjonalny Bogusia Boże Narodzenie. Kuchnia świąteczna Boże Narodzenie. Świąteczne dekoracje i smakołyki Cappuccino Chcę być jak agent Chleby bułki bułeczki Chory kotek Chuliganka Ciasta bez pieczenia od A do Z Ciekawość Ciotki Coolman i ja Córeczka tatusia Cudaczek - Wyśmiewaczek Cudaki Opaki Cukierek dla dziadka Tadka Cukiernia w ogrodzie Czar miłości Czarodziejka Lili i świąteczna magia Czas w dom zaklęty Czerwone liście Daleki rejs Dama Kameliowa Damą być. Jak ubrać się i zachować w różnych sytuacjach Dania z piekarnika od A do Z Dekoracje na każdą okazję Dekorowanie potraw Disney:Kubuś Puchatek Do ostatniego tchu Dobra kuchnia od A do Z Dogonić rozwiane marzenia Dom nad klifem Dom nad Rozlewiskiem Dom z papieru Dorysowanki. Rozwijaj wyobraźnię Dotknąć prawdy Dotyk zła Drugi Drzazga Dwa pstryki techniki Dwie miłości Dwoje na wirażu Dylemat doktora Andersona Dziadek na huśtawce Dzidziuś. Niewielka książeczka o wielkiej stracie Dziedzictwo Dzielny Fryderyk Dziennik Cwaniaczka. Zapiski Grega Heffleya Dziewczynka z balonikami Dziwni klienci Dżunia Edward i jego wielkie odkrycie Facet z grobu obok Filip i najazd intruzów Fryckowe lato Gagi Gangu Purpurowej Ręki Galeria uczuć Głos bez echa Gnój Grób rodzinny Grzech aniołów Gwiazd naszych wina Hakus pokus Hania Humorek. Najfajniejsza na świecie Humorkowa Księga Kolorowanek i innych zabaw Henryśka drugiej tak wspaniałej nie znajdziecie Herbata. Moc smaku i aromatu Hirameki Historia leśnych kochanków i inne opowiadania Historia pewnego statku. O rejsie Titanica Historia tajemniczego kucyka Hop siup Stokrotko I co teraz? Imię Twoje... Inspektor Kres i zaginiona Jajko z niespodzianką Jak krówka Stokrotka nauczyła się szanować przyrodę Jak Maciek Szpyrka z dziadkiem po Nikiszowcu wędrowali Jak pracuje Święty Mikołaj? Jak to ze lnem było Japońskie łamigłówki Jeż w grzybnym lesie Jeżynka nie chce się bawić Język dwulatka Język niemowląt Julka Julka Wróbel i przygoda ze świnką Kaprysy milionera Kasia i Grześ Kasia i Kubuś. Urodziny taty Kasia i Zosia Klub Przyjaciół Kobieta niespodzianka Kochaj i jedz Brazyliszku Kolorowanka Motyle Kołysanka dla Rosalie Konik polny Kora Kradzież nad Niagarą Kronika ślubnych wypadków Król złodziei Księga motyli Księżniczka Amelia i jej pies Księżniczka i wszy Księżniczka Julka i jej kucyk Księżniczka Lena i jej chomik Księżniczka Zosia i jej kot Kto się śmieje ostatni Kto wiatr sieje Kubuś Puchatek Kwiaty na poddaszu Kwitnący krzew tamaryszku Labirynt kłamstw Lasy w płomieniach Lato szczupaka Letni kiermasz Lew Czarownica i Stara Szafa Lewandowski. Wygrane marzenia Lidka Listy Lodowa pułapka Los utracony Łatwe zupy Madzia syrenka Magia świąt. Tradycyjne przepisy kulinarne i świąteczne ozdoby Magiczna cukiernia Magiczna gondola Maksio ma kłopoty Malowany ul Malownicze Mała szansa Mały Książę Marina Martynka i Gwiazdka Michał Jakiśtam Miecz króla Szkocji Miłość nad Rozlewiskiem Moje wypieki i desery Moralność pani Piontek Mordercza gra Motyle Mój pies Bezdomny Muszka która nie umie latać Na boisku Na krawędzi Na łeb na szyję Na zakręcie Narzeczone lorda Ravensdena Natalii 5 Nic nie trwa wiecznie Niechciana prawda Niezwykły przyjaciel Noc kosa Nowy początek O Bogince Jemiole O Janku co psom szył buty O psie który jeździł koleją Obudzić szczęście Ogon Kici Ogród cieni Ogród czasu. Artystyczna kolorowanka Oplątani Mazurami Opowieść niewiernej Opowieść wigilijna Osaczona Ostateczny cel Ostatnie ostrzeżenie. Globalne ocieplenie P.Rosiak (nie) daje się czarnej śmierci P.Rosiak i czadowe majtki P.Rosiak i kupa śmiechu P.Rosiak i zabójczy bąk P.Rosiak superbohaterem Pamiętne lato Pampilio Pan Jaromir na tropie klejnotów Pan Soczewka na dnie oceanu Parasol Pensjonat Marzeń Pewnej wrześniowej niedzieli Piątkowska Renata Pierrota bolą kopytka Pierwsza na liście Pierwsze światła poranka Pierwszy raz Pierwszy wiosenny dzień Pies i kot w leśnym zakątku Pieśń o poranku Pięćdziesiąt twarzy Greya Płatki na wietrze Płomienie śmierci Po prostu bądź Pocałunek śmierci Pocztówka z Toronto Pod ziemią w Villette Pokuta Polka Pollyanna Powroty nad Rozlewiskiem Powrót do Lwowa Prawdziwy cud Projekt matka Przygody Małego Wodnika Przyjaciółki na zawsze Puchatkowe zabawy Pudełko ze szpilkami Quilling. Cuda z papieru Radek Szkaradek. Bekanie! Ratowanie świata i inne sporty ekstremalne Rekin Śmieszek Rękawiczka Rozmowy Rzepka Sałatki od A do Z Sieroce pociągi Single Siostry Pancerne i pies Siostrzyczka Sklepik z Niespodzianką Skrawek nieba Słodki świat Julii Smak kamienicy Smak nadziei Spotkanie nad jeziorem Sprawa tchórzliwego dezertera Sprawa trzech desperado Strachozagadki Szkolna wycieczka Szkolne czary Szkoła żon Sztuka uprawiania róż z kolcami Sztuka wyboru Szukając misia Szybko i zdrowo od A do Z Śladem zbrodni Ślady krwi Ślub Ślubna przygoda Ślubny kontrakt Ta druga Tajemnica Black Rabbit Hall Tajemnica bzów Tajemnica drewnianej sowy Tajemnica gangu niebieskich Tajemnica kina Tajemnica mumii Tajemnica Namokniętej Gąbki Tajemnica szafranu Tajemnica śnieżnego potwora Tajemnica zwierząt Tajemnice Luizy Bein Tak miało być Teodor rusza z pomocą Tilly Towarzyszka Panienka Trzy oblicza pożądania Ulica Rajskich Dziewic Ulotne chwile szczęścia Uśmiech niebios W blasku miłości W kajdankach namiętności W proch i pył W świecie wiatru i wierzb. Wyznania chińskiej kurtyzany Wakacyjna opowieść Wesołe wierszyki Widok z mojego okna Widok z mojego okna. Przepisy nie tylko na życie Wielka kolekcja bajek o przygodach Maszy i Niedźwiedzia Wielka księga. Hania Humorek Wiersze dla dzieci Wiśniowy Klub Książki Wróć Alfiku! Wszystkie chwyty dozwolone Wszystkie kłamstwa Wszystko inne poczeka Wymarzony czas Wymarzony dom Wymarzony koncert Wyprawa na biegun Wyspa dla dwojga Z tęsknoty za Judy Za króla Piasta Polska wyrasta Zabawki z fantazją. Pomysły na cały rok Zabawy plastyczne dla dzieci Zabawy z mamą. Książka dla rodziców i dzieci Zagadka dna morskiego Zagadka hien cmentarnych Zagadka salamandry Zagadka zegara maltańskiego Zagadki przeszłości Zagubiona w śniegu Zając zostaje! Zakład o miłość Zamek z piasku Zamieniec Zanim nadejdzie ciemność Zapach lawendy Zapiski (pod)różne Zasupłana historia Zima Sapcia i Pufcia Zimowa przygoda Znikające wrotki Znikający króliczek Zorkownia Zosia Ernest i ktoś jeszcze Zośka Bohaterka Zośka Wspaniała Zuzanna Zuźka D. Zołzik nie jest złodziejką Zwykły człowiek Żegnaj szkoło - na zawsze Żona_22 Życie z drugiej ręki

Literatura (wg Katalogu Biblioteki Narodowej):

Źródło książki: