Jestem amatorką, a nie krytykiem literackim. Moje recenzje/opinie nie są profesjonalne. Piszę, bo to lubię, więc jeśli szukacie jakiejś obiektywnej, "mądrej" opinii to raczej zły adres. Od książek nie wymagam zbyt wiele, czytam głównie obyczajówki i "czytadła", czasem thrillery czy kryminały oraz sporo literatury dla dzieci. Czytanie sprawia mi przyjemność, więc zdecydowana większość recenzji jest tutaj pozytywna - książki wybieram po opisie z tyłu książki, więc wiem na co się "porywam" :)

niedziela, 7 czerwca 2015

IV rocznica bloga "Moje czytanie"

Witajcie kochani!
W tym roku udało mi się nie przegapić swojej 
blogowej rocznicy :)
To już 4 lata od kiedy skrobię sobie na tym moim poletku :p
Początkowe wpisy były masakryczne 
i nie raz miałam ochotę je usunąć.
Nie zrobiłam tego jednak.
Jakość wpisów i samych recenzji z czasem bardzo się zmieniła.
Myślę, że jest o wiele lepiej
i większość z nich ma "ręce i nogi".
Oczywiście nadal często brakuje mi słów, 
by wyrazić to co czuję po przeczytaniu danej książki. 
Trudno też mi odnieść się do różnych kwestii dotyczących tekstu 
nie zdradzając zbyt dużo treści, ale cały czas się uczę.

Blog przynosi mi wiele radości.
Czasem wracam do starych recenzji, 
by przypomnieć sobie jakie były moje spostrzeżenia 
na temat książki "na świeżo", 
zwłaszcza gdy jakiś tytuł 
nie daje mi o sobie zapomnieć nawet po wielu tygodniach.
Ten blog to jednak nie tylko recenzje!
Z moich wpisów (zwłaszcza tych o herbacie) mieliście okazję mnie trochę poznać.
Przy okazji tych postów zdradzałam Wam różne fakty z mojego życia.

Coś o czym zupełnie nie myślałam zakładając tego bloga 
zaskoczyło mnie jednak najbardziej.
To możliwość poznania wspaniałych osób,
 które tak jak ja uwielbiają książki 
(wcześniej nie zdawałam sobie sprawy z tego, że jest nas aż tylu :p)
oraz samych autorów książek :)
Nowe znajomości mają różny charakter - osobisty i wirtualny,
ale wszystkie znajomości są dla mnie równie ważne.

Nie będę przytaczać statystyk, bo nie o nie mi chodzi.
Nawet jeśli używam pewnych forteli, by blog docierał do większej ilość osób,
to nie dlatego by podnieść statystyki,
a dlatego, by zawarte na nim teksty dotarły do osób 
poszukujących informacji w danym temacie.

Już miałam skończyć ten swój monolog, ale właśnie dostałam przemiły mail
od Autorki książki "Rozmowy", którą niedawno zrecenzowałam.
Mail był niezwykle wzruszający...
I właśnie takie momenty są dla mnie potwierdzeniem,
że warto pisać nadal,
że moje wpisy nie tylko mnie dają satysfakcję,
ale dla innych też są ważne.
Dziękuję!

Kto wytrwał w tej mojej przydługawej paplaninie zapraszam na konkurs :)


Zasady:
  1. Organizatorem konkursu jestem ja, czyli Magda Dzierżak - Man (magdalenardo).
  2. Konkurs przeznaczony jest dla wszystkich chętnych osób, posiadających adres wysyłki na terenie Polski.
  3. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych uczestników na potrzeby konkursu.
  4. Warunki zgłoszenia: wyrażanie chęci udziału w konkursie poprzez zwyczajowe "zgłaszam się", podanie adresu mailowego, udzielenie odpowiedzi na pytanie lub pytania konkursowe (które znajdują się pod regulaminem konkursu) i wskazanie tytułu (lub dwóch tytułów), które uczestnik chciałby otrzymać w terminie do 26 czerwca 2015 godz. 23.59.
  5. Uczestnik sam decyduje czy chce udzielić odpowiedzi na jedno, czy dwa pytania konkursowe. Osoby, które podejmą się jednego pytania wybierają jeden tytuł spośród proponowanych, a osoby, które odpowiedzą na dwa pytania wybierają dwa tytuły (w kolejności od ważniejszej do mniej ważnej).
  6. Spośród uczestników wybiorę osoby, które według mnie udzieliły najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe. Pytania konkursowe są dwa, dlatego będzie dwóch zwycięzców w konkursie.
  7. Nagrodami w konkursie są książki widoczne na banerze konkursowym. Są to książki używane w bardzo dobrym stanie, pochodzące z mojej biblioteczki.
  8. Wyniki konkursu ogłoszę w ciągu siedmiu dni od zakończenia konkursu (ale najprawdopodobniej 29 czerwca 2015).
  9. Po ogłoszeniu wyników przez 7 dni czekam na podanie danych osobowych z adresem wysyłki na mojego maila magdalenardo@gmail.com z dopiskiem KONKURS (jeśli ktoś wie, że w tym czasie nie będzie dostępny proszę napisać o tym w zgłoszeniu i wskazać najbliższy termin, w którym w razie wygranej będzie mógł przesłać swoje dane).
  10. Jeśli w tym terminie zwycięzcy się nie zgłoszą to nagrody niestety przepadną :(
  11. Wyłonienie zwycięzców będzie moim subiektywnym wyborem (nie losowaniem!), z tego też względu wybór mój nie podlega reklamacji.
  12. Będzie mi miło jeśli blogerzy uczestniczący w konkursie zamieszczą na swoim blogu baner konkursowy - nie jest to warunek konieczny.
Pytania konkursowe:
  1. Z jakiego powodu najczęściej zaglądasz na mojego bloga? Proszę o szczere odpowiedzi, a nie takie, jak wydaje Wam się, że chciałabym przeczytać :)
  2. Który z moich dotychczasowych wpisów spodobał Ci się najbardziej i dlaczego? Odpowiedź proszę uzasadnić.
Zapraszam do zabawy :)


24 komentarze:

  1. Gratuluję wytrwałości....i życzę by blog nadal przynosił radość i dawał wytchnienie....

    I ja wracam do swych wcześniejszych opinii o książkach i sobie je podczytuję....

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca, bo cztery lata to długi okres w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę jeszcze 100 lat bloga :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Madzia :) Twój blog to staruszek hihi żartuję, jest starszy od mojego o rok (mniej więcej).
    Życzę Ci kolejnych lat blogowania i jak najwięcej czasu, byś mogła to swoje poletko uprawiać. Czekam na te Twoje wakacje bardzo, bo będzie Cię więcej :D

    W konkursie wezmę udział, tylko muszę poczytać o tych książkach i pomyśleć nad odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoją rocznicę będę świętować w październiku. Tobie gratuluję i życzę żebyś nigdy nie straciła przyjemności z prowadzenia tego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 4 lat, ja dopiero 2,5 :)

    Zgłaszam się
    recenzjekiti@gmail.com
    Walczę o ,,Pościg" i ,,Domniemanie winy".

    Z jakiego powodu najczęściej zaglądasz na mojego bloga?
    Zaglądam głównie przez wyzwanie ,,Odnajdź w sobie dziecko", które bardzo lubię i aktywnie w nim uczestniczę. Lubię też różne wpisy o książkach dziecięcych, gdyż zawsze można poznać jakieś perełki.
    Lubię też wpisy z zapowiedziami, gdyż zawsze można trafić na coś ciekawego.

    Który z moich dotychczasowych wpisów spodobał Ci się najbardziej i dlaczego? Odpowiedź proszę uzasadnić.
    Najbardziej podobał mi się wpis o książeczce ,,Hello Kitty i przyjaciele. Ślubna przygoda", gdyż także bardzo ją polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluje pięknej rocznicy :) Życzę wytrwałości, cierpliwości, nieprzerwanej pasji i nowych inspiracji na dalsze lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kolejnych urodzin bloga:) Życzę Ci, by tworzenie tego miejsca zawsze przynosiło Ci radość i satysfakcję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Nie wiem, czy kiedykolwiek ja będę obchodził swoje czwarte blogowe urodziny - mam nadzieję, że tak. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i bardzo dziękuję za Grę w Kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zaglądam a Twojego bloga regularnie, więc w konkursie rocznicowym nie wezmę udziału. Jednak bardzo Ci gratuluję tych 4 lat :) Mój blog ma dopiero trochę ponad rok i już nie mogę się doczekać jego czwartych urodzin :)

    http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Cztery lata to sporo, sama chciałabym mieć taki staż choćby z jednym blogiem.
    Zgłaszam się ;)
    agatajedynamla@gmail.com
    Pytania konkursowe:
    Z jakiego powodu najczęściej zaglądasz na mojego bloga?
    Przyznam się, że bloga znalazłam przez rozdanie, ale będę na niego zaglądać, ponieważ widzę tutaj mola książkowego, który bloga prowadzi dla przyjemności, a nie dlatego, że może dostać darmowe książki od wydawnictwa. Tę stronę prowadzi KTOŚ, a nie kolejna blogerka, która czyha na okazje.
    Który z moich dotychczasowych wpisów spodobał Ci się najbardziej i dlaczego?
    http://biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com/2015/06/stosik-majowy.html
    Nie tylko ten, ale każdy z tej serii. Uwielbiam stosiki. Widzieć to, co ktoś czyta, poleca, lubię sama na sobie sprawdzać czy ta książka faktycznie jest tak dobra jak się mówi (no i jest tutaj moje cudowne ''Milion małych kawałków'')

    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/2015/06/moj-suga-ezra-maciej-zytowiecki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam tytułów >.<
      ''Pościg''
      ''Domniemanie prawdy''

      Usuń
  14. Biorę udział, nad odpowiedziami jeszcze pomyślę, ale banerek już umieszczam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa o mało co bym zapomniała, a przecież ciągle myślę ;)

      mój e-mail: idudzinskaantkowiak@gmail.com

      Zdecydowałam się w końcu na jedno z pytań: Z jakiego powodu najczęściej zaglądasz na mojego bloga?

      Powodów, dla których odwiedzam Twój blog jest kilka. Po pierwsze ciekawią mnie pozycje dla dzieci i młodzieży, o których piszesz. Z racji Twojej pracy i kontaktu jaki masz z dziećmi cenię sobie i ciekawi mnie Twoje spojrzenie na różne sprawy związane z dziecięcym punktem widzenia, dorastaniem, dojrzewaniem. Jesteś takim ogniwem łączącym czasy, kiedy my byliśmy dziećmi i młodzieżą, a współczesnym pokoleniem.
      Po drugie, z przyjemnością czytam i próbuję wczuć się w Twoją osobę kiedy opisujesz swoje wieczory z herbatą i kawą (o ciachu nie wspomnę). Choć szczerze przyznam się - jeszcze ani razu nie zamówiłam żadnej z tych herbat. Ale kilka z nich bardzo mnie zainteresowało i pewnie w końcu kiedyś zrobię zamówienie w Skworcu, ponieważ lubię wyszukiwać ciekawe połączenia i mimo, że zaczynam dzień od "odpalenia silnika" od sypanej czarnej kawy, to żeby zroić sobie przyjemność lubię wypić i posmakować oryginalną herbatę.
      I po trzecie, kibicuję Ci w Twoich zakupach i nabytkach książkowych. Uwielbiam Cię za Twoje kompletne zakręcenie na punkcie książek, o czym świadczą Twoje stosiki. Czasem to są stosiska książek! Czytam co i jak zdobyłaś, i uśmiech nie schodzi mi z twarzy :)))
      I po czwarte: organizujesz wspaniałe wyzwania, twórcze, pomysłowe i dla każdego. Masz głowę pełną pomysłów kobieto i liczę na Ciebie pod tym względem w dalszych latach ;-)) Cieszę się, że poznałam Twojego bloga i Ciebie.

      A książka? Zainteresowało mnie "Domniemanie winy"

      Usuń
  15. Madziu, niech Ci się zawsze dobrze czyta i dobrze pisze o przeczytanych książkach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i wszystkiego najlepszego. Dziękuję za uzmysłowienie błędu. Napisałam nowy poprawiony post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się
    ejotek1980@gmail.com
    książki: ''Pościg'', ''Domniemanie prawdy'' - nie wiem która ważniejsza.... obie brzmią fajnie :P


    1. Z jakiego powodu zaglądam na Twojego bloga? To proste. Po pierwsze z lenistwa :P Ty publikujesz zawsze zapowiedzi a ja nie i od Ciebie dowiaduję się o wielu ciekawych smaczkach wydawniczych. Nawet jeśli nie mam czegoś z wydawnictwa, nawet jeśli nie kupię od razu to zawsze mogę tu zajrzeć potem i uzupełnić, przypomnieć sobie.
    Po drugie - o gustach się wprawdzie nie dyskutuje, ale nasze są podobne. Bardzo. Stąd uwielbiam się kierować Twoimi recenzjami w wyborze czegoś do czytania. Nigdy nie zapomnę Ci tego, że zachęciłaś mnie do Renaty Kosin. Wiele książek, które kupiłam to tylko dlatego, że pisałaś o nich pozytywnie np. w najbliższym czasie bardzo chcę przeczytać Magdy W. Szkołę, Zamek lub Pensjonat. To przez Twoje recenzje :P
    Po trzecie - jak mam kasę z przeznaczeniem na książki i nie do końca wiem na co wydać to wpadam do Ciebie i ...już wiem :P
    Po czwarte - u Ciebie nie tylko recenzje, ale i prywata, smakowitości, spotkania. Nie ma za to włosów, ubrań, odchudzania, muzyki w tle i postów o serialach, o ktrych pojęcia nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2. Który z moich dotychczasowych wpisów spodobał Ci się najbardziej i dlaczego? Odpowiedź proszę uzasadnić.

      Ale że jeden??? Nie ma takiego. Ja lubię ich wiele.
      Podobały mi się recenzje Witkiewicz ostatnio (gdy królowały czarne:), choć wciąż pamiętam jak polecałaś mi Zamek z piasku.
      Pamiętam post o szaleństwach zimowych, wciąż mam przed oczami Ciebie na łyżwach :P Lubię posty z kawą (mimo, że jej nie lubię, ale obok czasem jest ciacho) i herbatą, czasem są wtedy Twoje fotki i mogę sobie przypomnieć jak wyglądasz zanim spotkamy się na Targach :)
      Od kiedy masz wyzwanie "Gra w kolory" to czekam zawsze na post z dywanem książek w jednakowym kolorze okładek. I podziwiam Cię wtedy za bałagan zrobiony na podłodze i półkach.
      Lubię Twoje posty na pisanie nie schematami, nie regułami i nie naukowym językiem, tylko za naturalność i swobodę przekazywania myśli po polsku.

      pozdrawiam i życzę kolejnych tak udanych lat blogowania, a nawet bardziej :)

      Usuń
  18. GRATULUJĘ pięknych urodzin - wow 4 lata - jeszcze raz gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :-)
    Email: bookieciarnia@gmail.com
    Nagroda: "Domniemanie prawdy", "Pościg".
    Odpowiedzi:
    1. Z jakiego powodu - Ja dopiero od pół roku jestem w blogosferze ale Twój blog był jednym z pierwszych które zaczęłam podczytywać. Poznałam Cię na blogu u Ejotka ale dopiero po Twoim komentarzu na moim blogu odwiedzam Cię regularnie. Dlaczego dopiero wtedy, bo napisałaś coś co mnie STRASZNIE ucieszyło :-) Przepraszam ze to pisze ale prosiłaś o szczerość – napisałaś do mnie że czytasz książki które masz na właśność – i strasznie to poprawiło mi humor  bo ja też czytam tylko swoje książki. Podziwiam bardzo innych blogerów za ich pracę nad wspaniałymi recenzjami dla wydawnictw, patronatami i tymi wszystkimi wyzwania ale z drugiej strony pomyślałam sobie – z czym ja staruję do tych wszystkich cudownych blogów. TYLKO nie zrozum mnie źle, nie umniejszam wartości twojego bloga bo go uwielbiam ale Twoje słowa podziałały na mnie jakoś tak kojąco i od tamtej pory odwiedzam Cię regularnie.
    2. Który wpis – jak to który?? – bardzo lubię czytać Twoje książkowe recenzje – jak mam wybrać jedną !!
    Ponad to jestem fanką Twoich zapowiedzi/nowości – uwielbiam to bo zawsze znajdę tam coś dla siebie :-) Dziękuję.
    Nie mogę też nie wspomnieć o Twoim wyzwaniu „Gra w kolory” – nie biorę w nim udziału ale kocham podsumowania – te przepiękne okładki w danym kolorze – oczarowały mnie niebieskie a jak patrzę na pomarańczowe to mi ślinka cieknie – nie wiem dlaczego :-). Nie każ mi wybierać jednego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tytuły

1001 potwornych rzeczy do odnalezienia 5 sekund do io A jeśli ciernie... A między nami ocean... Adela Afryka Agnieszka opowiada bajkę Alicja Anielka Anioły powodzi Antek Apolejka i jej osiołek Apollo 11. O pierwszej podróży na Księżyc Aprilek Arcydzieła do kolorowania Atlas anatomiczny Australijczyk w Italii Awaria małżeńska Bajki od św. Mikołaja Baranek Bronek Basia i alergia Basia i podróż Basia i urodziny w muzeum Beki smarki pierdy czyli co się dzieje w moim ciele Beverly Hills Beverly Hills 90210 Bez przebaczenia Bliski Wschód Blondynka w Indiach Blondynka w Meksyku Bluszcz prowincjonalny Bogusia Boże Narodzenie. Kuchnia świąteczna Boże Narodzenie. Świąteczne dekoracje i smakołyki Cappuccino Chcę być jak agent Chleby bułki bułeczki Chory kotek Chuliganka Ciasta bez pieczenia od A do Z Ciekawość Ciotki Coolman i ja Córeczka tatusia Cudaczek - Wyśmiewaczek Cudaki Opaki Cukierek dla dziadka Tadka Cukiernia w ogrodzie Czar miłości Czarodziejka Lili i świąteczna magia Czas w dom zaklęty Czerwone liście Daleki rejs Dama Kameliowa Damą być. Jak ubrać się i zachować w różnych sytuacjach Dania z piekarnika od A do Z Dekoracje na każdą okazję Dekorowanie potraw Disney:Kubuś Puchatek Do ostatniego tchu Dobra kuchnia od A do Z Dogonić rozwiane marzenia Dom nad klifem Dom nad Rozlewiskiem Dom z papieru Dorysowanki. Rozwijaj wyobraźnię Dotknąć prawdy Dotyk zła Drugi Drzazga Dwa pstryki techniki Dwie miłości Dwoje na wirażu Dylemat doktora Andersona Dziadek na huśtawce Dzidziuś. Niewielka książeczka o wielkiej stracie Dziedzictwo Dzielny Fryderyk Dziennik Cwaniaczka. Zapiski Grega Heffleya Dziewczynka z balonikami Dziwni klienci Dżunia Edward i jego wielkie odkrycie Facet z grobu obok Filip i najazd intruzów Fryckowe lato Gagi Gangu Purpurowej Ręki Galeria uczuć Głos bez echa Gnój Grób rodzinny Grzech aniołów Gwiazd naszych wina Hakus pokus Hania Humorek. Najfajniejsza na świecie Humorkowa Księga Kolorowanek i innych zabaw Henryśka drugiej tak wspaniałej nie znajdziecie Herbata. Moc smaku i aromatu Hirameki Historia leśnych kochanków i inne opowiadania Historia pewnego statku. O rejsie Titanica Historia tajemniczego kucyka Hop siup Stokrotko I co teraz? Imię Twoje... Inspektor Kres i zaginiona Jajko z niespodzianką Jak krówka Stokrotka nauczyła się szanować przyrodę Jak Maciek Szpyrka z dziadkiem po Nikiszowcu wędrowali Jak pracuje Święty Mikołaj? Jak to ze lnem było Japońskie łamigłówki Jeż w grzybnym lesie Jeżynka nie chce się bawić Język dwulatka Język niemowląt Julka Julka Wróbel i przygoda ze świnką Kaprysy milionera Kasia i Grześ Kasia i Kubuś. Urodziny taty Kasia i Zosia Klub Przyjaciół Kobieta niespodzianka Kochaj i jedz Brazyliszku Kolorowanka Motyle Kołysanka dla Rosalie Konik polny Kora Kradzież nad Niagarą Kronika ślubnych wypadków Król złodziei Księga motyli Księżniczka Amelia i jej pies Księżniczka i wszy Księżniczka Julka i jej kucyk Księżniczka Lena i jej chomik Księżniczka Zosia i jej kot Kto się śmieje ostatni Kto wiatr sieje Kubuś Puchatek Kwiaty na poddaszu Kwitnący krzew tamaryszku Labirynt kłamstw Lasy w płomieniach Lato szczupaka Letni kiermasz Lew Czarownica i Stara Szafa Lewandowski. Wygrane marzenia Lidka Listy Lodowa pułapka Los utracony Łatwe zupy Madzia syrenka Magia świąt. Tradycyjne przepisy kulinarne i świąteczne ozdoby Magiczna cukiernia Magiczna gondola Maksio ma kłopoty Malowany ul Malownicze Mała szansa Mały Książę Marina Martynka i Gwiazdka Michał Jakiśtam Miecz króla Szkocji Miłość nad Rozlewiskiem Moje wypieki i desery Moralność pani Piontek Mordercza gra Motyle Mój pies Bezdomny Muszka która nie umie latać Na boisku Na krawędzi Na łeb na szyję Na zakręcie Narzeczone lorda Ravensdena Natalii 5 Nic nie trwa wiecznie Niechciana prawda Niezwykły przyjaciel Noc kosa Nowy początek O Bogince Jemiole O Janku co psom szył buty O psie który jeździł koleją Obudzić szczęście Ogon Kici Ogród cieni Ogród czasu. Artystyczna kolorowanka Oplątani Mazurami Opowieść niewiernej Opowieść wigilijna Osaczona Ostateczny cel Ostatnie ostrzeżenie. Globalne ocieplenie P.Rosiak (nie) daje się czarnej śmierci P.Rosiak i czadowe majtki P.Rosiak i kupa śmiechu P.Rosiak i zabójczy bąk P.Rosiak superbohaterem Pamiętne lato Pampilio Pan Jaromir na tropie klejnotów Pan Soczewka na dnie oceanu Parasol Pensjonat Marzeń Pewnej wrześniowej niedzieli Piątkowska Renata Pierrota bolą kopytka Pierwsza na liście Pierwsze światła poranka Pierwszy raz Pierwszy wiosenny dzień Pies i kot w leśnym zakątku Pieśń o poranku Pięćdziesiąt twarzy Greya Płatki na wietrze Płomienie śmierci Po prostu bądź Pocałunek śmierci Pocztówka z Toronto Pod ziemią w Villette Pokuta Polka Pollyanna Powroty nad Rozlewiskiem Powrót do Lwowa Prawdziwy cud Projekt matka Przygody Małego Wodnika Przyjaciółki na zawsze Puchatkowe zabawy Pudełko ze szpilkami Quilling. Cuda z papieru Radek Szkaradek. Bekanie! Ratowanie świata i inne sporty ekstremalne Rekin Śmieszek Rękawiczka Rozmowy Rzepka Sałatki od A do Z Sieroce pociągi Single Siostry Pancerne i pies Siostrzyczka Sklepik z Niespodzianką Skrawek nieba Słodki świat Julii Smak kamienicy Smak nadziei Spotkanie nad jeziorem Sprawa tchórzliwego dezertera Sprawa trzech desperado Strachozagadki Szkolna wycieczka Szkolne czary Szkoła żon Sztuka uprawiania róż z kolcami Sztuka wyboru Szukając misia Szybko i zdrowo od A do Z Śladem zbrodni Ślady krwi Ślub Ślubna przygoda Ślubny kontrakt Ta druga Tajemnica Black Rabbit Hall Tajemnica bzów Tajemnica drewnianej sowy Tajemnica gangu niebieskich Tajemnica kina Tajemnica mumii Tajemnica Namokniętej Gąbki Tajemnica szafranu Tajemnica śnieżnego potwora Tajemnica zwierząt Tajemnice Luizy Bein Tak miało być Teodor rusza z pomocą Tilly Towarzyszka Panienka Trzy oblicza pożądania Ulica Rajskich Dziewic Ulotne chwile szczęścia Uśmiech niebios W blasku miłości W kajdankach namiętności W proch i pył W świecie wiatru i wierzb. Wyznania chińskiej kurtyzany Wakacyjna opowieść Wesołe wierszyki Widok z mojego okna Widok z mojego okna. Przepisy nie tylko na życie Wielka kolekcja bajek o przygodach Maszy i Niedźwiedzia Wielka księga. Hania Humorek Wiersze dla dzieci Wiśniowy Klub Książki Wróć Alfiku! Wszystkie chwyty dozwolone Wszystkie kłamstwa Wszystko inne poczeka Wymarzony czas Wymarzony dom Wymarzony koncert Wyprawa na biegun Wyspa dla dwojga Z tęsknoty za Judy Za króla Piasta Polska wyrasta Zabawki z fantazją. Pomysły na cały rok Zabawy plastyczne dla dzieci Zabawy z mamą. Książka dla rodziców i dzieci Zagadka dna morskiego Zagadka hien cmentarnych Zagadka salamandry Zagadka zegara maltańskiego Zagadki przeszłości Zagubiona w śniegu Zając zostaje! Zakład o miłość Zamek z piasku Zamieniec Zanim nadejdzie ciemność Zapach lawendy Zapiski (pod)różne Zasupłana historia Zima Sapcia i Pufcia Zimowa przygoda Znikające wrotki Znikający króliczek Zorkownia Zosia Ernest i ktoś jeszcze Zośka Bohaterka Zośka Wspaniała Zuzanna Zuźka D. Zołzik nie jest złodziejką Zwykły człowiek Żegnaj szkoło - na zawsze Żona_22 Życie z drugiej ręki

Literatura (wg Katalogu Biblioteki Narodowej):

Źródło książki: